Globalt Fokus består pt. af 80 organisationer. Medlemskab af Globalt Fokus er åbent for alle danske civilsamfundsorganisationer, som kan tilslutte sig Globalt Fokus' formål, og som har udviklings- miljø og humanitære udviklingsaktiviteter, herunder ulandsoplysning, som et kerneområde i deres arbejde.

 

100tilbørnene

ADRA

AIDS
 

   

Amnesty

AWE

Brahma
 

CARE

Caritas

CICED

CISU

logotype col l

Cross Cultures

DFE

DM Aid Logo Horizontal Compact Blue

Lærerforeningen

Danmission

Dansk Blindesamfund

DFH

DFUNK

DF

DFS logo grafik initialer rgb 003 002

DMRU

DUF

Logo DVF

DH RGB center blue 0

DSF

DEHlogo 01

DIGNITY

3F

Skærmbillede 2018 09 20 kl. 13.02.43

FIC

FIQ

FN

FKN hlogo rgb 01

GAME

Skærmbillede 2018 09 20 kl. 12.54.33

GA logo

Globale Laeger

Globale seniorer

Hoejskolerne 

IAHV

idsn logo brownx2

IMCC

IMS LOGO BLACK

IAS

IWGIA

KULU

KVINDERAèDET logo

LEV

Levende Hav

LGBT DK

MasangaDK

Mejerifolk

MK
 

MS

Mission Øst
 

MUNDU

NEPCon Slogo EN Green Large RGB

OD logo pos RGB

  


 logo main oxfam

PBF logo

PUGAD

red barnet

red orangutangen

røde kors

SEXogSAMFUND

Silba

SED logo

SOS Børnebyerne

SPOR media

UBUMI

UFF

Svalerne

Ulandssekretariatet

URK

VE

VS Viva logo
WWF


ØL

 

Bliv medlem

Kunne din organisation tænke sig at blive medlem af Globalt Fokus? Send en mail til info@globaltfokus.dk hvori I fortæller, at I er interesserede i medlemskab og kort beskriver jeres organisation – evt. inkl. jeres vedtægter.

Globalt Fokus’ Styregruppe behandler jeres ansøgning om optagelse ved et kommende møde. Herefter er I enten optaget eller ikke optaget som medlemmer og kan indgå i arbejdsgrupper m.v.

Kontingentopkrævning udsendes én gang om året. Er der lige betalt kontingent, vil I dog blive bedt om at betale kontingent for det allerede igangværende år.

 

Medlemskontingenterne vedtages årligt på Globalt Fokus’ generalforsamling og afhænger blandt andet af den enkelte organisations størrelse.

 

Læs mere om kontingentsatserne for 2020 her.

0
0
0
s2smodern
powered by social2s